راه های افزایش تعداد بک لینک چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

راه های افزایش تعداد بک لینک چیست؟

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که برای رتبه سایت‌ها در موتور جستجوی گوگل در نظر گرفته می‌شود تعداد بک لینک‌های هر سایت است. اینکه  چه تعداد سایت مطالب شما را مورد استفاده قرار داده و از آن در سایت خود استفاده می‌کنند بسیار مهم است. زیرا این امر به گوگل نشان می‌دهد که سایت شما یک سایت مفید برای کاربران است. درنتیجه گوگل هم به سایت شما توجه بیشتری کرده و در اولین نتایج جستجو نشان می‌دهد. دقت داشته باشید اینکه بتوانید با استفاده از ابزار بک لینک جایگاه سایت خود را ارتقا داده و آن را در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل مشاهده نمایید کافی نیست. مهمتر از رسیدن به این جایگاه، باقی ماندن در آن است. مهم‌ترین پارامتری که برای باقی ماندن در صفحات نخست گوگل می‌توان از آن نام برد “محتوای با کیفیت” است.

برای مطالعه مقاله “تولید محتوای با کیفیت” اینجا کلیک کنید.

در ادامه به برخی راه‌های دست یافتن به بک لینک‌های مناسب اشاره می‌کنیم:

۱- ریپرتاژ خبری

گرفتن ریپرتاژ خبری نیز برای افزایش بک لینک سایت شما می‌تواند مفید باشد. برای این کار شما می‌توانید به یکی از سایت‌های معتبری که در حوزه کاری شما به تحلیل یا تبلیغات می‌پردازد بخواهید که یک ریپرتاژ خبری برای شما ایجاد نماید. البته به علت اینکه این روش هزینه بر است توسط بسیاری از شرکت‌ها انجام نمی‌شود.

۲- بک لینک رایگان

چنانچه شما به لحاظ مالی محدودیت دارید صرف هزینه برای خرید بک لینک برای شما امکان‌پذیر نیست می‌توانید از سایت‌هایی که بک لینک رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند استفاده کنید. مهم‌ترین این سایت‌ها را می‌توانید با سرچ در گوگل پیدا کنید. مثلاً می‌توانید این عبارت را سرچ کنید: “How to get free backlink website?”

۳- تالارهای گفتگو

از دیگر راه‌های افزایش تعداد بک لینک این است که مطالب و پست‌های خود را در تالارهای گفتگو قرار دهید. بهتر است این تالارها با حوزه فعالیت شما تطابق بیشتری داشته باشد. برای این کار توصیه می‌شود ابتدا تالارهای گفتمان حوزه فعالیت خود را از طریق سرچ پیداکرده و برخی مطالب خود را در آن‌ها به اشتراک بگذارید.

۴- انتشار مطالب در صفحات اجتماعی

صفحات اجتماعی منبع دیگری هستند که می‌توانید مطالب خود را در آن‌ها درج کرده و لینک سایت خود را به آن‌ها بدهید. فیس بوک، توئیتر، لینکدین، اینستاگرام و… را از دست ندهید. بهتر است علاوه بر اینکه مطالب خود را در صفحات مجازی به اشتراک می‌گذارید، صفحه مجازی خود را نیز فعال نگه‌دارید زیرا این کار خود یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در شناخته شدن شما موثر بوده و به بهبود فرایند بازاریابی و فروش شما کمک نماید.

درباره نویسنده:

مطالب زیر را حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *